piątek, 18 kwietnia 2014

Ogłoszenie

Hej Misie <3

Otóż zgodnie z waszymi głosami powstanie druga część tego opowiadania.
Rozdział pojawi się w następny weekend.

Ale mam 1 warunek.
Będę pisać jeżeli pod rozdziałami będzie minimum 5 komentarzy.
Moim zdaniem bez sensu jest pisać skoro nikt nie czyta, a skąd mogę wiedzieć, że czytacie, skoro nie ma komentarzy ?
Możecie tam wpisywać 1 słowo, kropkę, czy buźkę, ale chcę wiedzieć, że ktoś to czyta.

Dziś urodziny obchodzi mój kochany Baby Nath <3
Co tam jeszcze.... 

Na moim nowym blogu pojawił się już 2 rozdział, zapraszam was tam <3

A co do drugiej części opowiadania...
Zastanawiam się nad dodaniem perspektywy kogoś z otoczenia Lily, żebyście wiedzieli co się u niej i jak ona sobie radzi z tą sytuacją, ale zastanawiam się czyja ta perspektywa powinna być :)

A więc...

Czego oczekujecie w 2 części "Story of my life" ? 
Piszcie śmiało, a ja zobaczę, może wykorzystam jakiś pomysł w opowiadaniu :)

 

3 komentarze:

  1. Hahaha, wiesz. Dla mnie twoje opowiadania są genialne!
    I bardzo podoba mi się pomysł, aby dodać perspektywę kogoś z otoczenia Lily.
    Jestem ciekawa jak wiele jeszcze kłopotów będą mieli nasi bohaterowie.
    Czekam na rozdział.

    Twój LouLou <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na rozdział.
    Ps. Wesołych świąt!
    zapraszam również do siebie http://one-direction-in-our-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kompletnie nie mam pojęcia, co chciałaby znaleźć w drugiej części... Może coś szokującego? Tak, to jest u mnie porządane. :D Jakieś intrygi, tajemniczy nieznajomy... Zdaję się na Ciebie, bo nie lubię wiedzieć o czym będę czytać, a Ty masz świetne pomysły. :3 Czekam na dwójeczkę.♥

    OdpowiedzUsuń