poniedziałek, 30 grudnia 2013

Ważne

Hej kochani.

Niestety muszę wam ogłosić, że nowy rozdział pojawi się dopiero około 15-20 stycznia, ponieważ teraz nie mam czasu, ani weny. Kompletnie nie wiem jak ubrać w słowa to co chcę napisać...
Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Do tego przygotowuję się teraz do konkursu z rosyjskiego i mam masę pracy do szkoły. Mimo, że teraz święta i wolne, to ja i tak muszę się uczyć...
Przepraszam was bardzo, że znów nawaliłam, ale pierwsza klasa technikum, to nie są przelewki i chcę wypaść jak najlepiej, bo sporo przedmiotów odchodzi mi po tym roku. 
Od 20 stycznia mam ferie, więc wtedy postaram się pisać więcej, żeby mieć na zapas. Teraz w wolnym czasie też będę pisała.

Mam nadzieję, że mi to wybaczycie.

Na wszelkie pytania odpowiem na ASK. (zakładka na górze)
Przyjmę krytykę, więc śmiało możecie mi pisać że jestem beznadziejna i znów odwalam nie wiadomo co. Zrozumiem.

Love,
Paula <3

5 komentarzy:

  1. Nic się nie stało kochanie :D
    Mogę czekać tyle, ile będzie trzeba.
    Rozumiem Cię jak najbardziej.
    I nie martw się. Będę czekać.
    Życzę weny i powodzenia na konkursie.
    Twój LouLou ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Och, no szkoda. :c Ale spokojnie, jestem w stanie Cię zrozumieć, także się nie martw. :) Cierpliwie na Ciebie poczekam.♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, szkoda :(
    Ale będziemy czekać :*
    Kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć,
    Najpierw muszę Cię zapewnić, że to żaden spam nowym opowiadaniem które piszę, ani nic z tych rzeczy!
    Piszę do Ciebie, ponieważ jak zauważyłam komentowałaś rozdziały na blogu skip-the-sky.blogspot.com, mam nadzieję, że tak samo jak ja pokochałaś pisaninę Mięty (autorki) i tak samo jak ja nie chcesz się jeszcze z nią rozstawać!
    A więc Miętus postawił nam, czytelnikom ultimatum… 150 podpisów i zaczyna pisać coś nowego. Jakich podpisów, pytasz? No cóż, chodzi o petycję. Postanowiłyśmy udowodnić naszej wspaniałej autorce, że czytelnicy nie zawiodą :D
    Dlatego też prosimy o wysyłanie waszych podpisów (może być wymyślony, nazwą z bloggera, parafka, kilka kresek narysowanych w paincie albo zdjęcie waszego rzeczywistego – do wyboru do koloru!). Mamy nadzieję, że możemy liczyć na Twoje wsparcie :)
    Jeśli chcesz pomóc wyślij swój podpis do końca stycznia na ohmyzaynn@gmail.com lub crystalfable@gmail.com
    Z GÓRY DZIĘKUJEMY I LICZYMY NA TO ŻE POMOŻESZ! Xx
    Założycielki organizacji traktowanej z przymrużeniem oka - NFLM
    (No For Lazy Mint)
    PS: Prosimy o nie informowanie Mięty, jest to akcja niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ile czekać ? Świetnie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń